Inburgering! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoek Hoeven - WaarBenJij.nu Inburgering! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoek Hoeven - WaarBenJij.nu

Inburgering!

Blijf op de hoogte en volg Anoek

08 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello everyone!

Eerst wil ik zeggen dat ik me tot nu toe echt goed vermaak hier!
Wel is het allemaal een beetje wennen, Nieuwe mensen, andere gewoontes, maar het went snel. Ik met bijvoorbeeld aan mezelf, dat ik continu in het Engels denk.. en zelf moeite heb met sommige Nederlandse zinnen. En dat al in 5 dagen! Hoe snel kan het gaan!

De mensen om mij heen praten Nederlands en Engels, dus dat heel fijn! Kan ik toch nog een beetje Nederlands blijven praten!

Nu nog iets, Wat is het hier nat zeg! vele weilanden staan blank, en dar allemaal door het klote weer.

De eerste paar dagen, waren vooral heel relaxed, lekker rustig aan een beetje wennen. De plaats waar ik verblijf gezien, en Guildford, Wat trouwens echt een leuke stad is. Een NADEEL: Primark, New Look, Top-shop en starbucks zijn allemaal zeer makkelijk te bereiken.

Nouja, de winkels om te shoppen heb ik allemaal al bekeken, en ik begin zo langzamerhand hier ook wel een ritme te krijgen.

Wat ook nog wel leuk is, maandag avond was er een pub crawl. Toen zijn we een aantal pubs afgegaan met een groep mensen, en er waren van die mensen die dingen van vroeger naspelen. In elke pub deden ze een kleine opvoering en vertelde ze verhalen. Allemaal verkleed in klederdracht die bij het verhaal hoorde! Dat was wel heel grappig om te zien, en tegelijkertijd ook al kennis mogen maken met een aantal pubs.

Mocht ik nog spannende dingen beleven, houd waarbenjij.nu of facebook in de gaten!
xx

  • 09 Januari 2014 - 11:08

    Marjan Hoeven:

    Mooi! Leuk geschreven Noeki!! Onbekend talent!!

  • 09 Januari 2014 - 21:57

    Simone Van Puijenbroek:

    Hello Anoek,

    geniet ervan meisie. Het is voorbij voor je er erg in hebt. En wat betreft het weer, hier is het ook geen weer.
    Ook hier is de regen aangekomen en ze verwachten ook nachtvorst en vriesweer. Is misschien een opkikkertje voor je. Groetjes vanuit Baal en ik hou je verslag in de gaten.

  • 21 Januari 2014 - 07:29

    Marjan Hoeven:

    Heey Noeki,

    Cool verhaal weer Noeki. Ik mis je wel heel erg maar dat is heeeeeel onbelangrijk. Jij zdegt : äl weer 2 weken, ik zeg: pas 2 weken nog ongeveer 24 te gaan. :( :(.
    Maar dat mag jouw pret niet drukken. Ik vind het leuk te zien hoeveel nieuwe "vrienden"je maakt op FB. En inderdaad heel veel Spanjaarden. Als jou Engels te goed is kun je misschien aan je spaanse vriednen vragen of zij je Spaans willen leren. Ook een wereldtaal!!
    Veel plezier nog. Dikke knuffel en en nog dikkere X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

UK

...

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2014

Oeps!?!

03 Februari 2014

Time flies when you're having fun

20 Januari 2014

...

08 Januari 2014

Inburgering!

03 Januari 2014

Aftellen!
Anoek

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 3469

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 04 Juli 2014

UK

Landen bezocht: