Oeps!?! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoek Hoeven - WaarBenJij.nu Oeps!?! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoek Hoeven - WaarBenJij.nu

Oeps!?!

Blijf op de hoogte en volg Anoek

09 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik moet eerlijk toegeven... dat dit tabblad van waarbenjij.nu al dagen lang openstaat en ik gewoon geen tijd gehad heb om wat te schrijven. Zo probeer ik nu zelf ook te bedenken wat ik allemaal gedaan heb? En to be honest i have no idea! Laten voor dit probleem "Social Media" maar de schuld geven. Ik praat met vele van jullie al zo veel op bijvoorbeeld whatsapp en skype dat ik eigenlijk niks nieuws te vertellen heb. Laat staan dat alle foto's tegenwoordig gedeeld worden op instagram of snapchat. Tock probeer in fb ook zo veel mogelijk bij te houden hoor.

Wat ik gedaan heb? Eigenlijk al weer zo veel.
Zoiezo ben ik naar nederland geweest, jaja lekker carnaval vieren. Of ik daadwerkelijk een productieve tijd in nederland gehad heb.. nee. Beetje feesten dat was alles. Helemaal niet erg natuurlijk maar ik had nog zo veel mensen een bezoekje willen brengen, maar helaas. Ik vlieg binnekort nog wel een keertje over. Of een beter idee, Komt allen massaal naar Londen :)

De afgelopen weken waren vrij druk, maar vooral met school en werk. Op school gaat alles prima trouwens alleen het huiswerk word wel echt veel nu. In het begin was het allemaal nog wel een beetje makkelijk...

Het weer hier trouwens! is echt geweldig. lekker zonnetje prima vol te houden dus.

Wat wel echt apart is dat ik hier niet het gevoel heb dat ik weg ben. Elke keer als ik op straat loop of een bus in stap, denk ik wie kan ik tegenkomen vandaag... Helemaal niemand natuurlijk iedereen zit aan de andere kant van de noordzee.

Korte update dit ben op dit moment helemaal afgepeigerd ( dat krijg je na het spelen van een tourist en een hele dag door londen wandelen ) , maar ik zal echt beloven meer te gaan schrijven :)

xxx





  • 10 Maart 2014 - 07:48

    Marjan Hoeven:

    Leuk noeki, bedenk wel wat voor jou allemaal normaal is daar in the UK, is voor ons bijzonder. Dus blijf vooral schrijven.!!!!!!!!!!!!!!!

  • 10 Maart 2014 - 14:01

    Lieke:

    Hee noek! Klinkt nog steeds als de tijd van je leven :) op dat beetje hw na dan :p
    Spreek je wel weer verder via de ap,fb enz ;)
    Xxxlieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

UK

...

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2014

Oeps!?!

03 Februari 2014

Time flies when you're having fun

20 Januari 2014

...

08 Januari 2014

Inburgering!

03 Januari 2014

Aftellen!
Anoek

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1251
Totaal aantal bezoekers 3472

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 04 Juli 2014

UK

Landen bezocht: