Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoek Hoeven - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Anoek Hoeven - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Blijf op de hoogte en volg Anoek

03 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Helloooo Hellooooo!

Al weer een maandje weg! Het voelt nog steeds als gisteren dat ik vertrok naar de UK! First i want to apologize for not writing that much! ik ga proberen meer te schrijven en zo iedereen op de hoogte te houden, maar ik moet eerlijk zeggen, dat de tijd hier voorbij vliegt, en ik vaak ook andere dingen te doen heb zoals het terug kijken van "GTST" en "Wie is de mol" waardoor het updaten van deze blog er een beetje tussendoor schiet.

Terwijl ik dit nu probeer te schrijven probeer ik me te herinneren wat ik de afgelopen 2 weken gedaan heb. Mijn brein laat me op dit moment een beetje in de steek dus we zien wel waar deze update eindigt.

De afgelopen 2 weken waren best druk, ben ondertussen ook goed gewend, en heb dus meer dingen voor mezelf ondernomen. Zo ga ik lekker hardlopen, ben ik weer begonnen aan insanity, en volg ik ook zumba lessen. Voor de rest overdag is het vooral beetje werken, studeren, gezellig koffiedrinken of wandelen. De standaard dingen die ik thuis in Nederland ook gewoon zou doen.

De weekenden zijn wel echt een moment om samen te komen met heel veel mensen en dan met zn alle leuke dingen te gaan doen. Zo ben ik 2 weken geleden gaan schaatsen, wat trouwens wel anders was dan ik gewend was. De schaatsbaan was echt tig keer kleiner dan in Nederland, en niemand daar kan fatsoenlijk schaatsen. Dat niemand fatsoenlijk een voet op het ijs kon zetten, was natuurlijk wel hilarisch. Stiekem heb ik ze allemaal uitgelachen.
'S avonds zijn we verder gegaan naar een party. En hoe toevallig, alleen maar spaanse mensen. Ik denk dat het feest zo ongeveer om 7:30 begon en door ging tot een uur of 7/8 de volgende ochtend. Voor de gene die ooit wel eens programma's zoals "Zon, Zuipen, Ziekenhuis" of "Geordie shore" hebben gezien. Zo gaat het er hier dus echt aan toe in sommige clubs. Gelukkig is het al vrij snel duidelijk als je in de rij staat of je een normale club binnen gaat of niet.

Dit weekend ben ik lekker gaan shoppen, en naar de bioscoop geweest. Shoppen doe ik hier echt te vaak, Primark, New look, Topshop en noem het maar op zijn veel te dicht bij. Een manier om minder geld uit te geven moeten we dus nog even gaan verzinnen. Zondag heb ik laten we maar zeggen het "Chineese Nieuwjaar" gevierd. Er waren op verschillende plekken in londen zoals chinatown, en trafalgar/ leicester square van allerlei dingen te doen. Een grote parade door de stad, verschillende shows met artiesten en acrobaten uit China. Leuk om dat eens van dichtbij te zien, maar wat was het druk! Er was een soort van "Draken kroegentocht" waarbij je een bepaalde draak door chinatown moest volgen die dan bij bepaalde restaurants een soort kool of gelukskoekje kreeg. Er werd dan ook een soort van ritueel en dansje opgevoerd, en dan was de draak waar klaar om verder te gaan. Wat uiteindelijk dus de bedoeling was dat al die dragen bij elkaar kwamen op een punt, helaas zijn we nooit bij dat punt gekomen, omdat je niet eens meer kon bewegen. Niet links , niet rechts, niet voor of achter uit. ZO DRUK! Zo veel mensen!
Uiteindelijk hebben we het er maar bij gelaten, en zijn we nog even gaan shoppen. Terecht gekomen bij Victoria's secret, maar dit keer alleen maar rondgekeken. Waarom ZO duur? Zelfde bij de Abercrombie. Helaas stonden de mannen nu buiten met jas en sjaal aan. Na uiteindelijk decadent wat gedronken te hebben bij Harrods, kwam ook weer een einde aan deze leuke maar oh zo vermoeiende dag!

Eigenlijk heb ik hier totaal niks te klagen, alle mensen zijn aardig, iedereen helpt je, waar je ook bent of waar je ook heen moet! De eerste maand zit er al weer op. De tijd gaat echt snel, en ik voel me hier helemaal thuis. Al heb ik ook weer niet het gevoel dat ik echt weg ben, en even snel op en neer ben gegaan, en morgen het leven in Nederland weer gewoon doorgaat. Het enige wat ik wel echt mis is DROP!
Dus mocht er iemand ooit eens denken van, hmmm Laat ik dat meisje daar in Engeland eens een leuk cadeautje sturen. DROP! (A)

Voor nu laat ik het hierbij, en hopelijk tot snel!
xoxo

  • 04 Februari 2014 - 12:09

    Elly Pelkmans:

    Hoi Anoek , wat leuk allemaal . Je hebt precies wel veel vrije tijd voor jezelf daar , wat fijn ....
    Geniet er maar volop van , grtjs Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

UK

...

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2014

Oeps!?!

03 Februari 2014

Time flies when you're having fun

20 Januari 2014

...

08 Januari 2014

Inburgering!

03 Januari 2014

Aftellen!
Anoek

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 3475

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 04 Juli 2014

UK

Landen bezocht: